Badanie wizerunku marki - Caparol

PBJ Badania Marketingowe

 

Referencje wystawione przez Caparol Polska, za przeprowadzone badanie wizerunku marki przez PBJ - Badania Marketingowe:

 

Badanie wizerunku marki - Caparol

 

Badanie wizerunku marki - Caparol - treść referencji:

Firma PBJ - Badania Marketingowe wykonała dla nas badanie wizerunku marki Caparol i Alpina na rynku polskim z uwzględnieniem dwóch różnych grup docelowych: inwestorów indywidualnych oraz budowlane firmy wykonawcze. Badania dotyczące postrzegania marek na tle konkurencji zostało przeprowadzone w obrębie dwóch kanałów dystrybucji: sprzedaż hurtowa oraz wielkopowierzchniowe markety budowlane.
Współpraca przebiegła bez zarzutu. Badanie zostało zrealizowane zgodnie z naszymi oczekiwaniami. Uzyskane wyniki badań stanowią istotne źródło wiedzy na temat rynku budowlanego i w sposób praktyczny zostały wykorzystane w budowaniu strategii marketingowej na rok 2006.
PBJ Badania Marketingowe wykonało swoją pracę terminowo.
Możemy zatem z pełnym przekonaniem polecić usługi PBJ Badania Marketingowe.
Caparol Polska S.A.

referencje