PBJ Badania MarketingowePBJ Маркетинговые исследованияPBJ Market ResearchPBJ Badania MarketingowePBJ Badania Marketingowe
Badania MarketingoweMisja PBJbadania rynkowe - ofertakontaktPBJ Badania Marketingowe
PBJ Badania Marketingowe
badania rynkowe


O nas

Jesteśmy zespołem specjalistów z dziedziny socjologii, psychologii, ekonomii i zarządzania o dużym doświadczeniu zawodowym i wciąż poszerzających swe kompetencje.

 

Nasz Zespół:

 

Elżbieta Połczyńska-FałkowskaElżbieta Połczyńska-Fałkowska
Dyrektor Zarządzający

e-mail: epf(at)pbj.com.pl

Socjolog. Członek PTBRiO. Specjalizuje się w badaniach rynku edukacyjnego, budowlanego, farmaceutycznego, turystycznego oraz FMCG. Ma wieloletnią praktykę w branży badawczej, a także doświadczenia w pracy po stronie klienta, co pomaga w lepszym rozumieniu potrzeb osób wykorzystujących wyniki badań w swojej pracy. Zajmuje się głównie badaniami jakościowymi.

Agnieszka BorowiecAgnieszka Borowiec
Kierownik Badań Ilościowych

e-mail: ab(at)pbj.com.pl

Socjolog z wieloletnim stażem pracy w dziedzinie badań marketingowych i społecznych. Przygotowuje pracę doktorską z obszaru socjologii zdrowia. Autorka i współautorka publikacji naukowych. Zainteresowania: socjologia zdrowia, struktura społeczna, style życia.

Artur PolitArtur Polit
Konsultant

e-mail: ap(at)pbj.com.pl

Socjolog. Jego bogate doświadczenie zawodowe obejmuje między innymi badania marketingowe oraz planowanie czasu i przestrzeni reklamowej. Pracował jako media planner dla takich firm takich jak Nike, Visa, Mercedes. Jego teksty o badaniach mediów i reklamie ukazały się m.in. w czasopismach "Brief", "Press". Interesuje się badaniami mediów i strategiami przedsiębiorstw.

Dr Paweł ZałęskiDr Paweł Załęski
Konsultant ds. Projektów Farmaceutycznych

Socjolog. Doktoryzował się w Instytucie Filozofii i Socjologii PAN pisząc pracę o analizie dyskursu. Stypendysta New School for Social Research w Nowym Jorku. Publikował w Studiach Socjologicznych, Studiach Politycznych, Kulturze i Społeczeństwie. Interesuje się problematyką socjologii zmiany społecznej.

Marcin SitekMarcin Sitek
Konsultant ds. Strategii i Marketingu

Ekonomista. Absolwent i doktorant Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Od wielu lat menadżer i doradca zarządów spółek prawa handlowego w zakresie ekonomii i strategii działania. Trener i konsultant współpracujący z międzynarodowymi firmami konsultingowymi. Autor publikacji prasowych.

Katarzyna Mazurkiewicz-WróbelKatarzyna Mazurkiewicz-Wróbel
Kierownik Realizacji Badań i Logistyki

e-mail: k.wrobel(at)pbj.com.pl

Ukończyła studia w Katedrze Andragogiki UW oraz Studium Menadżerów Kultury na UAM. Dysponuje kilkunastoletnim doświadczeniem w branży badawczej. Współpracowała z wiodącymi firmami badawczymi prowadząc projekty o zróżnicowanej tematyce i metodologii. Zajmuje się terenową realizacją badań.

Aleksander DobrojerAleksander Dobrojer
Konsultant ds. Rynków Wschodnich

Socjolog, specjalista w dziedzinie komunikacji społecznej. Członek Ukraińskiego Stowarzyszenia Socjologicznego. Studiował na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim, na WNS Uniwersytetu Narodowego w Odessie ukończył kurs doktorancki oraz kontynuował edukację w Wyższej Szkole Socjologii w Instytucie Socjologii Ukraińskiej Akademii Nauk. Posiada wieloletnie doświadczenie w badaniach opinii społecznej (ilościowych i jakościowych). Przez kilka lat kierował ośrodkiem badań opinii społecznej w Gorshenin Institute (dział w Odessie). Współpracuje z PBJ Badania Marketingowe w badaniach dotyczących rynków wschodnich.

 


 

Banki - jak je wybieramy?
wyniki ankiety internetowej

pobierz raport

tajemniczy klient - mystery shopping